Селскостопански пазарни механизми - Училищни схеми

  • Наредба за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове, зеленчуци, мляко и млечни продукти в учебните заведения, Схема „Училищен плод“ и Схема „Училищно мляко“ - отвори документа 271.75 KB
  • Заявление за елекронен достъп - отвори документа 337.87 KB
  • Инструкция за получаване на достъп до модул ИСАК - online register - отвори документа 152.28 KB
  • Ръководство за ползване на модул ИСАК - online register - отвори документа 1.45 MB
  • МЕТОДИКА ЗА ИЗЧИСЛЕНИЕ НА ПРЕДЕЛНА ЦЕНА ЗА ПРОДУКТ (КГ)/ПОРЦИЯ ПО СХЕМА „УЧИЛИЩНО МЛЯКО“ ЗА УЧЕБНАТА 2016/2017 ГОД. - отвори документа 146.65 KB
  • МЕТОДИКА ЗА ИЗЧИСЛЕНИЕ НА ПРЕДЕЛНА ЦЕНА ЗА ПРОДУКТ (КГ)/ПОРЦИЯ ПО СХЕМА „УЧИЛИЩЕН ПЛОД“ ЗА УЧЕБНАТА 2016/2017 ГОД. - отвори документа 146.37 KB
  • НАЦИОНАЛНА СТРАТЕГИЯ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА СХЕМА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА МЛЯКО И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ В УЧЕБНИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ В Р БЪЛГАРИЯ ЗА ПЕРИОДА от 1 август 2016 г. до 31 юли 2017 г. - отвори документа 794.4 KB
  • НАЦИОНАЛНА СТРАТЕГИЯ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА СХЕМА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ В УЧЕБНИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ В Р БЪЛГАРИЯ ЗА ПЕРИОДА от 1 август 2016 г. до 31 юли 2017 г. - отвори документа 1.83 MB
  • Заявка за плащане по схемите „Училищен плод“ и „Училищно мляко“ за учебната година 2016/2017 - отвори документа 273.08 KB
  • Приемо_предавателен_протокол_Приложение_I_ - отвори документа 15.91 KB

 

 

ТЕКУЩИ ПРИЕМИ

August
Su Mo Tu We Th Fr Sa
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
11 август 2017 г.
Приключа приемът на заявления по Схемата за държавна помощ за компенсиране на загубите на земеделски стопани в резултат на природни бедствия или неблагоприятни климатични условия
15 август 2017 г.
Изтича срокът за подаване на заявления за плащане на изпълнени договори от Националната програма по пчеларство НПП 2017-2019

 

Училищен плод

Регистър на получателите на помощи de minimis, съгл. Регламент №1408/2013 г. за три данъчни години, включващи настоящата и предходните две